Το μεγαλύτερο cocktail στον κόσμο!!

Γεια σας!!!!

Χτες πήγα για κοκτέιλ με την παρέα μου οπότε μου φάνηκε η τέλεια στιγμή για να σας δείξω το μεγαλύτερο cocktail στον κόσμο!!




Η "Lucky Rita", που φτιάχτηκε έξω από το νεόδμητο καζίνο του Jimmy Buffet ονόματι "Margaritaville", μπήκε στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες ως η μεγαλύτερη μαργαρίτα που φτιάχτηκε ποτέ.

Το τεράστιο κοκτέιλ φτάνει τα 32.000 λίτρα, ενώ αναμένεται να σερβιριστούν από αυτό πάνω από 180.000 μαργαρίτες στα επίσημα εγκαίνια του καζίνο.

Τα πρώτα ποτά θα σερβίρει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης, Jimmy Buffet, πάλαι ποτέ τραγουδιστής και νυν επιχειρηματίας στα μέλη της ομάδας softball αναπήρων πολέμου, οι οποίοι θα βάλουν στα ταμεία του συλλόγου τους 5 δολάρια για κάθε γαλόνι (=3.8 λίτρα) από την τεράστια "Lucky Rita".

Για την παρασκευή του γιγαντιαίου ποτού, χρειάστηκαν 22,267 λάιμ, 8.044 λίτρα τεκίλα και 2.680 λίτρα triple sec. Μόνο.


Αυτό ήταν και για σήμερα.


Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.


Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.


Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 
💋💋💋💋

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!