Q\A. Οι πρώτες ερωτήσεις σας!!!

Γεια σας!!!!!

Πριν λίγο καιρό σας είχα ζητήσει να μου στείλετε ερωτήσεις ώστε να μπορέσω να ετοιμάσω αυτήν την ανάρτηση.

Επειδή ήταν αρκετές θα τις χωρίσω σε 2 διαφορετικές αναρτήσεις.



Ξεκινάμε;;;;

1. Ποιο είναι το αληθινό σου όνομα;;;
Το όνομα μου είναι Ελένη.

2. Πόσο χρονών είσαι;;;;
Είμαι 23 ετών.

3. Έχεις τελειώσει το λύκειο;;;
Ναι, έχω τελειώσει το λύκειο.

4. Έχεις κατοικίδιο;;;
Ναι, έχω έναν σκύλο.

5. Έχεις αδέρφια;; Αν ναι πόσα; Μεγαλύτερα ή μικρότερα;;
Έχω 2 αδερφές. Η μία είναι 1 χρόνο μεγαλύτερη και η άλλη 3 χρόνια μικρότερη.

6. Πιο χρώμα σου αρέσει;;;
Το αγαπημένο μου χρώμα είναι μπλε.

7. Πες μας ένα φαγητό που σου αρέσει και ένα που συχαίνεσαι.
Δεν έχω κάποιο αγαπημένο. Αλλά αφού πρέπει να διαλέξω διαλέγω τα μακαρόνια με κιμά. Όσο για το φαγητό που δεν μου αρέσει είναι οι μπάμιες. Μπλιαχ!!

8. Φοράς γυαλιά - φακούς επαφής ή όχι;;
Ναι φοράω γυαλιά. Παλιότερα φορούσα και φακούς επαφής αλλά πλέον δεν αγοράζω.

9. Που θα ήθελες να ταξιδέψει;;; Ελλάδα και εξωτερικό.
Θα ήθελα να γυρίσω όλη την Ελλάδα. Εξωτερικό θα ήθελα να πάω στην Αγγλία.

10. Έχεις ταξιδέψει ποτέ με πλοίο;; Αν ναι, που πήγες;;
Ναι, έχω ταξιδέψει με πλοίο. Είχα πάει στην Σκόπελο διακοπές.


Αυτό ήταν και για σήμερα.


Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλοι στην ομάδα μου Lovellen94 στο Facebook.

Ακολουθήστε με στο twitter στην σελίδα μου Lovellen94.


Επίσης μην ξεχνάτε να κάνετε Subscribe και Like στα βίντεο που ανεβάζω στο Youtube.


Τα λέμε ξανά αύριο. Μέχρι τότε φιλάκια. 
💋💋💋💋



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!!!!

Σε πληρώνουν για να μείνεις!!!!

13 Περίεργες και αστείες στιγμές από όλο τον κόσμο!